Výstava 15.10.2011 - Mladá Boleslav a podzimní focení

16.10.2011 22:50

Víkend 15.10 a 16.10.2011 jsme měli hodně náročný. V sobotu jsme vstávali v půl šesté, abychom se včas stihli přesunout k Ikei, kde bylo domluveno místo setkání s Ilonkou a Adrem, na cestu do Mladé Bolky. Pochopitelně jsem ráno nestíhala a jela pozdě. Ilča ale taky a tak jsme aspoň nikoho nezdrželi. Na cestu jsme vyrazili cca s 15ti minutovým opožděním, na místě jsme ale byli včas ;)

Okolo desáté přišla naše chvíle “CH” a šla jsem s Dexem do kruhu. Kroužek to byl maličký, ale nám stačil až až :) Dex krásně běžel i šel, zoubky ukázal opět na výbornou a paní rozhodčí se mu moc líbila. Nezapomněl ji patřičně olízat a oslintat. Za to si v posudku vysloužil “výborná povaha” :)

Nebudeme Vás napínat. Spravili jsme si reputaci, Dexík dostal VN1 a dostal plaketku. Celý posudek si můžete přečíst v sekci “Výstavy a kde nás můžete vidět.” Fotky budou na rajčástku během pondělka.

V závěrečných soutěžích jsme se neumístili, ale i tak výstavu považujeme na úspěšnou a jsme moc rádi za tuto další výstavní zkušenost.

Těšíme se do Prahy a doufáme, že I tam dostaneme pěkný posudek a hodnocení. Děkujeme Ilonce za super společnost jak na výstavě, tak v neděli na vycházce. Krásně jsme pokecaly, zasmály se a dokonce jsem jí i zazpívala, jak si přála :D

V neděli jsem měla jít do práce, ale nakonec to dopadlo jinak. Měla jsem tak možnost konečně udělat podzimní sadu fotek a to hned s Ilonkou a Adrem, kterým se to ten den taky hodilo. Fotky jsou už na rajčátku. Nejsou tak dobré, jakou představu jsem měla, ale na kompakt celkem jdou :)