Náš druhý mantrailing

16.10.2013 18:55

Ahoj, haf. Mojí psí přátelé, mám pro vás novinku. Byl jsem dneska po druhé na mantrailingu. Sešli jsme se tam jen 4 psi a jen tři jsme cvičili. Já jsem byl služebně nejmladší, tak jsem šel nejdřív krátký stopy, kdy mi ta kočka se žrádlem zdrhla jen kousek a to jsem na ni koukal!!! To je snad jasný, že jsem ji našel  Docela mě to navnadilo, ale pak šel cvičit zlaťák. Pak jsem byl zase na řadě a to už bylo jakože těžší. Ta kočka mi sice utekla, že jsem ji neviděl, ale nic že by byl pro mě problém ji najít, to teda vůbec. Ona totiž měla Romadůr!!! Pak šel zase zlaťák. Nakonec mi holky připravily schovávačku, že jsem tu kočku se žrádlem ani neviděl odcházet. Trošku podpásovka..... Panička ale byla značně nepozorná a tak se mi povedlo dostat se k tomu hadru dřív, než jsem měl. Páni, jak já byl natěšený. Tak mě teda chytla a znova mě nechala čuchnout. A pak to přišlo... "Find." Tak jsem se teda vyřítil směrem, kudyma jsem cítil, že je správně. Zase ta nepozorná panička.... povolila stopovačku a tak jsem znejistěl. Zastavil jsem se začal na ni skákat. Když jsem ale viděl, že jen odvrátila hlavu a nic mi na to neřekla, vyrazil jsem znova hledat stopu, kterou jsem našel prakticky hned. A pak už jsem se dohnal příííímo k tý krabičce. A víte co je nejzajímavější? Já dostal dvě!!!! Pak šel cvičit zase zlaťák a nakonecm si to krásně užil ostřílený hledač Oliver. S tím jsme se v neděli drobítek nepohodli, ale ´dneska naprosto na pohodu  Klidně jsme se očuchávali, žádnej problém. Panička pak někam daleko běžela a když mi ji Oliver dovedl zpět, byla na mě moc milá a říkala, že prrrrracuju s pééééjsky. Tak jsem měl ohromnou radost, že tak jásá. Teď jsem doma a jdu spát, protože jsem táákhle unavenej. Tak se mějte, a já se zase ozvu, až panička nebude koukat. Haf a zdar všem, čubám obzvlášť  Váš Dex