Další trénink

30.10.2013 16:03

Tak za námi další hodinka MT. Tentokrát sice kratší, ale o to náročnější terén. Byli jsme ve Wilsonově lese a bylo to tam řádně zaťapkáno různými psy a lidmi. Dexík si dal nejdřív kratší stopu s lomem, kdy viděl kladeče odcházet. Na lomu se na chvilku ztratil, ale dost rychle se zase našel a tím našel i kladeče  Pak jsme se přesunuli nahoru na kopec, kde mu to krapánek ztížili běžci, kteří proběhli po stejné cestě těsně předtím, než vyšel na trail. Tím byla jejich stopa čerstvější, než kladečova. Toho ani neviděl odcházet. Překvapil. Hodně. Sama jsem nečekala, že tohle dá ale, až na malé pozastavení se u zaháraného místa, šel moc pěkně a nesledoval stopu běžců, ale šel si pro kladače. Musím říct, že mi docela spadla čelist, protože tohle jsem fakt nečekala. Je tak vidět, že pochopil princip a ví, co se po něm chce. Je před námi ještě velká spousta práce, ale už teď jsem na něj hrdá. Nejvíc teď musíme zapracovat na pozornosti, aby se příště u toho místečka nezastavil a nezačal ho olizovat (bylo to ale jen jednou a to když nepracoval prakticky nebyl schopný jít, aniž by mě vláčel a snažil se všechno olizovat). Teď už spokojeně spinká v pelíšku a já nechávám odpočnout zvrknutej kotník (njn, co se dá dělat, těžký život kladečův :D)

 

Dexík byl na prodlouženém víkendu v Pardubicicíh a udělali jsme si výlety na zříceniny Rabštejn a Košumberk. Fotky jsou už na rajčeti :)