Cvičák a nová sekce

02.11.2013 16:10

Jak už jsem psala, obrany jsem už odpískla a tak jsme čas obran na cvičáku věnovali Mantrailingu. Měli jsme tak možnost si vyhledat jiné lidi a navíc chlapy - většinou vyhledáváme ženy, protože s námi moc chlapů cvičit nechodí. 

Dexík je šikovný a tak jsme mu obě stopy udělali tak, že neviděl odcházet kladeče. První stopa byla kratší, rovná a vypracoval si ji krásně bez zaváhání. 

Druhá stopa byla výrazně delší a na rovné ploše mu kladeč dokonce udělal několik lomů. První lom Dex vypracoval, pak zvedl hlavu a s vysokým nosem si precizně doběhl pro kladeče. 

S oběma stopami jsem tak dnes extra spokojená a jsem na toho kropenáče hrdá!

Pak jsme si dali ještě krátkou skupinovou poslušnost, kdy Dex neustále čuchal (zřejmě konejšivý signál, protože psů bylo opravdu hodně), ale zvládl to. Po střelbě, která zazněla nedaleko, se rozklepal a tak jsme zkusili dát pár překážek. Protože mě bolela hlava, odjeli jsme pak už domů. Teď si spokojeně chrupká na místě.

 

Založila jsem novou sekci - Co už umíme a co se učíme. Tady budu postupně doplňovat info. Vždycky zapomenu, co už umí a tak je možné, že ani teď tam není všechno.