Cvičák a aktualizace

13.03.2014 18:19

Minulý víkend jsme neděli strávili na cvičáku. Už cesta na cvičák se z počátku jevila jako jízda smrti, ale nakonec jsem byla velmi mile překvapena. Dex jel v jednom autě s malinkou štěněčí fenkou a se dvěma psy, které ale opravdu nemusí, mírně řečeno. Nejdřív jsme se potkali s Ešem a už to, že spolu kluci byli v pohodě mi udělalo radost. Pak přišel Buggynek a tam úplný klid nebyl. Proběhlo nějaké to vrčení, ale stačilo odvedení kousek stranou a Dex si čuchal svoje a kluci si hráli. Buggy s Ešem jeli v kufru a Dex před sedačkou spolujezdce. Za celou dobu jízdy jsem neslyšela ani jediné zavrčení. Po dojezdu k tréninkovému fotbalovému hřišti jsme šli pěšky ke cvičáku a opět docela klid. Sem tam vrknutí, které ale bylo následováno sklopením zraku, čucháním a chůzí ve správnmém směru. K žádnému výpadu nebo konfliktu nedošlo, což považuji za krásný úspěch :)

Na cvičáku jsme měli klubové neoficiální závody dle ZVV1, které ale obsahovaly pouze poslušnost z dané zkoušky. Účastnilo se jich celkem 6 pejsků a Dex se umístil pátý s dvoubodovou ztrázou na čtvrtého. I to nakonec považuju za úspěch vzhledem k tomu, že byl měsíc prakticky v klidovém režimu. Zejména skok přes překážku a kladina mi udělali obrovskou radost. O Áčku se bavit nebudem, protože Áčko poslušnosti zatím zdolal jen jedinkrát a já upřímně ani nečekala, že by ho skočil :D

Tento víkend nás čeká závod dle ZOP, tak jsem zvědavá, jestli se někam posuneme.

 

Aktualizována sekce "Hlídání zdrojů"