Mantrailing a DexAnGrimm party :D

24.08.2014 15:24

V pátek jsem vyrazili na dlouho plánovaný trénink s Lubošem u hradu Veveří. Je to nádherná lokalita s dostupným parkováním a určitě se sem někdy vrátíme. Na místo jsme přijeli o něco později než první uchazeči o běhání a ti už tak měli první stopičky za sebou. Sešli jsem se s ovčandou Iriskou, baseetíkem Fredem, kříženci Bojdou a Zuzkou a samozřejmě nemohl chybět Dexík. Hned první stopu Luboš udělal náročnou v tom, že kladečem bych dvoumetrový chlap, v něž Dex moc důvěry nemá. Vše ale proběhlo v pořádku a relativně krátkou stopu do oblouku Dexík zvládl krásně, kladeče si vyštěkal a odměnu si řádně užil. 

Druhou stopu dostal rozlišovák ze dvou kladečů a ani tady nezaváhal a krásně si mě vytáhl na správnou stopu a dovedl ke kladeči. Oba kladeči byli vidět a o to je rozlišení náročnější. 

Třetí trailík byl o něco delší a rozlišen bylo ze třech pachů. Kladeči nebyli vidět, tedy jeden falešnýá šel s námi jako divák. Tady už jsem místy měla co dělat, abych Dexe udržela. Všechen ten driv a sílu udržet na stopovačce v postroji, to je skoro nadlidký výkon :D

S Jarkou jsme zkonstatovali, že teď už to můžem jen pokazit a čtvrtou stopu jsme nedávali. Máme za sebou přece jen náročný týden, tak proč to pokoušet :)

S odvedenou prací jsem byla nadmíru spokojená a Dexíkovi za ni náleží hned tři zlatí Bludišťáci :)

Včera jsme oproti tomu zvolili "zátěž" fyzickou a v rámci oslav narozenin Angie a Grimma jsme s Alčou vyjeli na výlet k Ochozu u Brna, k jeskyni Pekárna. Lesy tu jsou nádherné a výlet je to fakt moc pěkný. Jen doporučím opatrnou chůzi, protože to tam dost klouže. Les je protkán houbami, ale jelikož jsem neznalec, radši jsem je tam nechali. Všichni jsme si výlet užili, Alča něco nafotila a zrovna když jsme vyrazili zpět na rozcestí od jeskyně začalo pršet. To bylo neklamné znamení, že na rozcestí máme jít rovně zpět k autu :D Při návratu jsme už potkali dost lidí, tak asi i dobře, že jsme se tak rozhodli. 

Na fotky z  DexAnGrimm party se můžet podívat na rajčeti :)