Závody ZZO

30.03.2013 17:00

Asi před měsícem jsem se dozvěděla, že by Dex mohl jít na závody ovladatelnosti dle ZZO - bez speciálních cviků. Nejdřív jsem si říkala, že by to nemuselo být špatné, pak měl Dex Morganovské období poté, co jej napadl pes. Dost jsem se těch závodů bála a dokonce velmi vážně zvažovala, že tam vůbec nepojedeme. Výcvikářka mě však přesvědčila, že bychom určitě jet měli. Je to výborná socializace a nová zkušenost s tím, že pokud bychom se na to místě necítili, nemusíme nastoupit a nebo můžeme kdykoliv odstoupit. Tak jsem tedy souhlasila.

Na sedmou si nás Lenička vyzvedla na zastávce autobusu a vyrazili jsme. Na cvičáku probíhaly nejdřív závody ZVV1, takže jsem něco málo nafotila a čekala na závod ZZO. Nakonec jsem se rozhodla nastoupit a šli jsme na řadu hned druzí. Přivolání proběhlo ne zrovna dle mých představ, kdy na povel Dex dál čuchal až po několika málo vteřinách přišel, na už pěkné "ke mě." Aport mi dokonce hodil k nohám. Odložení za chůze nám pokazil sníh, do kterého si Dex odmítal lehnout. Trochu mě to zamrzelo, protože zrovna tohle cvičíme často a vím, že to zvládá. Ze stejného důvodu si pokazil i dlouhodobé odložení, kdy si po chvilce sedl. Za sedni a lehni však dostal plný počet bodů, čímž mě potěšil. 

Výsledkem bylo 44 bodů z možných 60 a, myslím, pěkné 6. místo ze 12. závodníků. 

V každém případě to pro nás byla zajímavá zkušenost a víme, že ač máme mezery, zkoušku ZZO bychom nejspíše udělali. Nezbývá než cvičit, což už teď bude lepší, když bude světlo i až přijdu domů z práce. Ještě aby přišlo taky to jaro :)

Pár fotek ze ZVV1 je ZDE.