Výstavový víkend

04.02.2013 19:32

V sobotu a v neděli jsme jeli na DUO CACIB tady v Brně.

V sobotu jsem měla velké obavy, jelikož posuzoval rozhodčí pan Jančík, kterému se sice Dex líbí, ale Dex ho na oplátku nemá rád a bojí se ho. Mé očekávání se bohužel naplnilo a prakticky hned poté, když k nám pan Jančík přistoupil, postavil se Dex na zadní a vycouval z kruhu. Dovést ho z novu k posouzení bylo poměrně náročné, ale nakonec se podařilo.  V kruhu jsme byli 4 a díky zmíněnému předvedení mu byla udělena známka V4. Jsem ráda, že přes takovou scénu dostal výbornou. Měl ten den mizernou náladu hned od rána a o to jsem radši, že se zachoval tak, jak se zachoval a nepřistoupil k útoku, jak už jsem u několika pejsků v kruhu viděla.  

V neděli jsem byla zpočátku klidná, jelikož rozhodčím byl pan Řehánek, se kterým nemáme problém. Přesto, a bylo to nejspíš mou obavou, aby se sobota neopakovala, si Dexík neodpustil obdobný taneček. Nakonec si však zaběhl pár koleček a nechal se posoudit. Vyběhal si V1 s titulem CAC. Sama jsem byla tímto rozhodnutím velmi překvapena, jelikož nám byl konkurencí nádherný Arčí od Lučiské skály. Ani zde, ani jinde, však nehodlám polemizovat o rozhodnutí rozhodčího. Je konečné a záležitost považuji za uzavřenou.

Posudky jsou klasicky v sekci "Výstavy a kde nás můžete vidět."

Sam Lenon nám udělal krásné fotky a jednu Vám sem přidávám. Pod ní naleznete odkaz na jeho stránky.

Chtěla bych tu vyzdvihnout přátelskou atmosféru, kterou vytvořili lidé jako Hanka, Ilona, Péťa, Dominika, ale i Sabina, a případně jejich protějšky.

https://www.doggphoto.eu/